logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

20-08-2013

MAC NAKED LUNCH

Met mij moet je niet meegaan naar de MAC store of counters als je het niet leuk vindt. Of als je MAC niet kent. Serieus, MAC is voor mij heaven on earth. Ik kan echt uren zwijmelen, zo erg zelfs dat als je met mij bent shoppen je na een uur nog de winkel niet uit bent. Nee, mij kan je het beste lekker alleen laten neuzen en me niet lastig vallen, behalve de make-up artist die je advies geeft natuurlijk ;-). In Amsterdam 2 weken geleden stapte ik zwijmelend de Bijenkorf in en vond het tijd worden om mijn MAC collectie eens uit te breiden. Zie hier, MAC's bekende naakte lunch!



Don't worry, we gaan niet naakt lunchen vandaag. Ik ga jullie alleen laten zien hoe blij ik met deze aankoop ben, een klein cadeautje voor mezelf. Het is dus geen review, maar meer een artikel met foto's omdat er al zoveel reviews van zijn. Ik ben dan een beetje overbodig!


Naked Lunch is één van de bekendste oogschaduwkleuren van MAC, simpelweg omdat het een hele mooie basiskleur is en overal bij past. Ik vroeg de make-up artist om hulp en vroeg naar een niet al te opvallende, lichte kleur die ik elke dag zou kunnen dragen, iets wat bij mij past. Hij wees meteen naar zijn favoriet Naked Lunch en liet hem aan me zien door het aan te brengen op mijn hele ooglid en wenkbrauw, én zelfs als highlighter. Multi use! Ik was verkocht. Hij combineerde er een bronzy kleur bij en nog een beetje paars in de buitenste ooghoeken.. Hij liet me zien dat alles erbij zou passen. 


De kleur goed over laten komen op camera is ontzettend moeilijk met deze kleur, want hij valt bijna weg. Je kunt wel zien dat 'ie heel natuurlijk is en net lijkt op een natuurlijke gloed van je huid, maar in het echt is de kleur wat meer parelmoer met een rozige gloed erdoorheen. Een hele aparte kleur als je het zo moet beschrijven! Hij is echt prachtig en het pigment is ook geweldig, maar dat verwacht ik altijd bij MAC. Mijn lievelingsmerk nummer 1!
MAC Naked Lunch Frost Eyeshadow - €17,00

Wat is jullie favoriete makeup merk?

9 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wauw erg mooi! :) Leuke blog heb je, ik volg je! liefs

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooeh, zo mooi, ik ben ook zo verliefd op MAC <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ziet er erg mooi uit! Wel een beetje boven mijn budget.. Max is wel een fijn merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, hij is echt heel erg mooi! Prachtige foto's ook weer zeg! Mijn favoriete make-up merk is denk ik wel Catrice, haha, lekker budget! Ik hoop ooit mijn collectie uit te breiden met duurdere producten! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! MAC is jammer genoeg net iets te duur voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen