logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

15-08-2013

OOTD | JUMP TO THE SUIT

Op vakantie liep ik merendeels de hele dag rond in mijn bikini omdat het simpelweg gewoon veel lekkerder was. Mijn vriendin Priscilla die voor de vakantie een jumpsuit in elkaar zette droeg ik samen met een smal gevlochten riempje van de H&M, ook al is de jumpsuit al gevormd door elastiek aan de bovenkant en middel. Ik vond het wel tijd worden om - wanneer ik de jumpsuit ook echt droeg - te laten zien in een fashion artikel. Er was immers toch genoeg tijd om foto's te schieten, dus vroeg vakantievriendinnetje Leonie als fotograaf. Hope you'll like!



Ook zo'n jumpsuit? Priscilla makes it met alle liefde! Je kunt haar een e-mail sturen naar
priscillaerven@live.nl en de kosten zullen rond de €15 liggen, afhankelijk van de stofkeuze en je maat (exclusief verzendkosten).

What do you think? :) 
Liefs,
Sharon.

4 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!